Η social media διαχείριση ίσως να φαντάζει απλή, αλλά μόνο απλή δεν είναι.
Διέπεται από πολλούς κανόνες, διαφορετικούς στο κάθε κοινωνικό δίκτυο, με συνεχείς αναβαθμίσεις από τον κάθε αλγόριθμο των social media.
Ο καιρός που την διαχείριση των κοινωνικών δικτύων την έκανε ο οποιοσδήποτε υπάλληλος ο οποίο δεν είχε καμία σχέση με το αντικείμενο, πέρασε ανεπιστρεπτί.
Ακόμα και η μέρα και η ώρα της δημοσίευσης μια ανάρτησης στο facebook, έχει σημασία ανάλογα με το κοινό που απευθύνεται. Άλλη απήχηση μπορεί να έχει αν δημοσιευτεί το απόγευμα, άλλη το μεσημέρι, το πρωί ή το βράδυ.
Και αυτό αλλάζει ανάλογα τις ημέρες, τον κλάδο και το προϊόν. Θα πρέπει λοιπόν ο διαχειριστής των social media να είναι εκπαιδευμένος, να έχει την εμπειρία να ελέγξει, να κρίνει, να αξιολογήσει και να επαναξιολογήσει ακόμη το πότε θα ανεβάσει τις αναρτήσεις.
Όσο για το περιεχόμενο, όσο πιο επαγγελματικά φτιαγμένο είναι, αντίστοιχα θα έχει και την επιτυχία απόδοσης.
Γι’ αυτό ο social media manager πρέπει να είναι έμπειρος και να διευρύνει καθημερινά τις γνώσεις του. Να έχει τη διάκριση και τις γνώσεις να προσεγγίζει διαφορετικά το κάθε project που αναλαμβάνει.
Γιατί θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η σελίδα της κάθε εταιρείας έχει διαφορετικούς “κανόνες” και διαφορετική προσέγγιση από μια σελίδα εταιρείας άλλου κλάδου.